Kölyök Klub, Mokka, Delelő, Balázs-show, Magazin, Híradó, Sorozatok,Heti Hetes, Survivor, Megasztár, Vigyázz,Kész Nevetés!!!, Sport - a sort hosszan lehetne folytatni. Ez mind az Sztár Tv-n! Naná! A legsikeresebb mûsorok egy tévécsatornán.
NANÁ!
Magyarország piacvezetô televíziója 1998. április 12-én kezdte meg adását. Azóta a nézôk megszerették és sajátjuknak érzik a friss, fiatalos stílust, a televízió pénzügyi eredményei pedig önmagukért beszélnek. A Sztár Tv a magyar televíziós piac és a hazai filmgyártás egyik legjelentősebb résztvevője. Amellett, hogy a legnépszerűbb mûsorok nálunk futnak, hazai gyártású produkcióinkkal több száz embernek adunk munkát, a magyar filmgyártás támogatásával tucatnyi mozifilm elkészítéséhez biztosítunk anyagi hátteret, számos jótékonysági akciót, kulturális és sporteseményt karoltunk fel az elmúlt években. Az Sztár Tv hét év alatt valóságos intézménnyé vált Magyarországon.
A legjobb filmek az Sztár Tv-n
Az Sztár Tv az amerikai nagy filmstúdiók többségével kötött hosszú távú exkluzív szerződéseket, ezeknek köszönhetően minden idôk legjobb filmkínálatával jelentkezik a jövôben. Olyan filmkönyvtárakból tudunk csemegézni, mint a Warner Bros, Columbia Pictures, Walt Disney, 20th Century Fox, Lucasfilm. A legújabb sikerfilmek folyamatosan láthatóak lesznek a jövôben is az RTL Klub mûsorán. A következô esztendôkben olyan nagy mozisikereket láthatnak majd a nézôk, mint a Harry Potter, A Gyûrûk Ura trilógia, Pókember, Men In Black - Sötét zsaruk 2., X-Men - A kívülállók, Hatodik érzék, Beépített szépség, Pearl Harbor vagy a Charlie angyalai.
Lefedettség
Az Sztár Tv mintegy 90%-os lefedettséget biztosít, mely nagyjából azonos a konkurens kereskedelmi csatornáéval. Az MTV1 által biztosított lefedettség 99%-os, kábeltévével pedig mintegy 50% érhetô el a 3,6 milliós televíziós háztartással rendelkező országunkban.
Közönségarány
Az Sztár Tv földi sugárzású kereskedelmi csatorna, melyet 3,4 millió lakásban lehet fogni. Az 2000 óta kialakult piaci viszonyok gyakorlatilag a mai napig érvényesek, bár a kezdeti ingadozás után fômûsoridôs közönségarány 18-49 évesek körében a kereskedelmileg fontos időszakokban (szeptember-december, március-június) stabilan az Sztár Tv előnyét mutatja. Míg az MTV1 rendszerint 13%, a TV2 28 % körül mozog, addig az RTL Klub tartja a 30% körüli nézettséget.(Sztár Tv 20%) További kutatások kimutatták azt is, hogy a nézők körében általában az Sztár Tv a legszórakoztatóbb, legfiatalosabb, politikailag leginkább független és a legsikeresebb, így az Sztár Tv-tválasztó hirdetők is biztosak lehetnek abban, hogy márkájuk egy jó nevű csatorna közvetítésével nagy számú nézőközönséghez fog eljutni.
A Sztár Tv menedzsmentje:
Kállai Gábor vezérigazgató
Kovács Zsolt vezérigazgató-helyettes
Porák Róbert hírigazgató
Szőke Mária programigazgató
Dremmel Diánna pénzügyi igazgató
Dr. Nagy Péter jogi igazgató
Joe Klimberg kereskedelmi igazgató
Dr. Józsa Móni fôtitkár
Timmel Viktor kutatási igazgató
Gyürkés Tamás új média és üzletfejlesztési igazgató
Táskai Anita üzletvezetési osztályvezető
Pillér Dávid főgyártásvezető
|